Loading...
Úvod| ženy| Příslušenství| Sluneční Brýle| Unisex Sluneční Brýle Sokari Polarized Night Sky

Unisex Sluneční Brýle Sokari Polarized Night Sky

Kód: : SALOCZSKU1309

Běžná cena 2,130.66Kč  1,501.52Kč|Ušetøíte: 30% z ceny
  • Jedna Velikost
powerby cards

LODNÍ DOPRAVA

 

Kdy bude moje objednávka odeslána?

Většinu zboží odesíláme do 2-3 pracovních dnů. Jakmile bude vaše objednávka na cestě, obdržíte e-mailové upozornění s informacemi o sledování. Upozorňujeme, že se můžeme rozhodnout rozdělit vaši objednávku do několika balíčků, které mohou být odeslány v samostatných dnech. V takovém případě vám nebude účtován příplatek za další zásilky.

Zřídka, pokud položka již není skladem, může být z vaší objednávky odstraněna před odesláním. Pokud k tomu dojde, obdržíte e-mail, abyste byli informováni. Tyto položky vám samozřejmě nebudeme účtovat.

 

Jak mohu zkontrolovat stav své objednávky?

Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mail s vaším sledovacím číslem a odhadovaným datem doručení. Upozorňujeme, že může přepravní společnosti trvat 2448 hodin, než aktualizuje vaše dodací údaje.

 

Proč jsou položky v mé objednávce zasílány v samostatných balíčcích?

Obvykle se snažíme, aby všechny vaše položky byly odeslány společně. Přesto se můžeme rozhodnout vaši objednávku rozdělit, abychom zajistili, že ji dostanete dříve. Pokud k tomu dojde, dostanete pro každý balíček samostatné sledovací číslo. Nebojte se i když posíláme více balíků, nikdy vám nenaúčtujeme více, než kolik jste viděli při placení.

 

Co to znamená, když je položka zpětně objednána?

Doobjednané položky jsou položky, které nejsou skladem, u kterých se očekává, že budou brzy zpět. Když si objednáte doobjednanou položku, v podstatě si ji rezervujete v požadované velikosti a barvě. Nebude vám účtován, dokud nebude odeslán, jakmile bude opět skladem.

Při objednávce byste měli být schopni vidět odhadované datum odeslání vaší položky na stránce produktu a při placení. Po zadání objednávky obdržíte e-mailem odhadované datum odeslání. Budeme vás informovat a dáme vám vědět, pokud se tyto termíny změní.

 

Kdy bude moje položka odeslána?

Pokud je položka, kterou jste si objednali, dočasně vyprodaná (položka doobjednaná), uvidíte odhadované datum odeslání na stránce produktu a v nákupní tašce. Budeme vás informovat a pokud se toto datum změní, dáme vám vědět.

 

Budu muset u doobjednaných položek platit další poštovné?

Ne. Za dopravu nebo doobjednávky vám nebude účtováno nic jiného, i když jsou některé položky zasílány samostatně.

 

Mohu změnit názor a zrušit doobjednané položky?

Ano. Pokud již nechcete čekat na doobjednané položky, můžeme vám pomoci je z objednávky odstranit. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím tohoto formuláře a jeden z našich odborníků na zákaznický servis se vám brzy ozve.

Unisex Sluneční Brýle Sokari Crystal 1,891.26Kč Unisex Sluneční Brýle Sokari Crystal Unisex Sluneční Brýle Tacana Matná želva Unisex Sluneční Brýle Tacana Matná želva 1,891.26Kč

LODNÍ DOPRAVA

 

Kdy bude moje objednávka odeslána?

Většinu zboží odesíláme do 2-3 pracovních dnů. Jakmile bude vaše objednávka na cestě, obdržíte e-mailové upozornění s informacemi o sledování. Upozorňujeme, že se můžeme rozhodnout rozdělit vaši objednávku do několika balíčků, které mohou být odeslány v samostatných dnech. V takovém případě vám nebude účtován příplatek za další zásilky.

Zřídka, pokud položka již není skladem, může být z vaší objednávky odstraněna před odesláním. Pokud k tomu dojde, obdržíte e-mail, abyste byli informováni. Tyto položky vám samozřejmě nebudeme účtovat.

 

Jak mohu zkontrolovat stav své objednávky?

Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mail s vaším sledovacím číslem a odhadovaným datem doručení. Upozorňujeme, že může přepravní společnosti trvat 2448 hodin, než aktualizuje vaše dodací údaje.

 

Proč jsou položky v mé objednávce zasílány v samostatných balíčcích?

Obvykle se snažíme, aby všechny vaše položky byly odeslány společně. Přesto se můžeme rozhodnout vaši objednávku rozdělit, abychom zajistili, že ji dostanete dříve. Pokud k tomu dojde, dostanete pro každý balíček samostatné sledovací číslo. Nebojte se i když posíláme více balíků, nikdy vám nenaúčtujeme více, než kolik jste viděli při placení.

 

Co to znamená, když je položka zpětně objednána?

Doobjednané položky jsou položky, které nejsou skladem, u kterých se očekává, že budou brzy zpět. Když si objednáte doobjednanou položku, v podstatě si ji rezervujete v požadované velikosti a barvě. Nebude vám účtován, dokud nebude odeslán, jakmile bude opět skladem.

Při objednávce byste měli být schopni vidět odhadované datum odeslání vaší položky na stránce produktu a při placení. Po zadání objednávky obdržíte e-mailem odhadované datum odeslání. Budeme vás informovat a dáme vám vědět, pokud se tyto termíny změní.

 

Kdy bude moje položka odeslána?

Pokud je položka, kterou jste si objednali, dočasně vyprodaná (položka doobjednaná), uvidíte odhadované datum odeslání na stránce produktu a v nákupní tašce. Budeme vás informovat a pokud se toto datum změní, dáme vám vědět.

 

Budu muset u doobjednaných položek platit další poštovné?

Ne. Za dopravu nebo doobjednávky vám nebude účtováno nic jiného, i když jsou některé položky zasílány samostatně.

 

Mohu změnit názor a zrušit doobjednané položky?

Ano. Pokud již nechcete čekat na doobjednané položky, můžeme vám pomoci je z objednávky odstranit. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím tohoto formuláře a jeden z našich odborníků na zákaznický servis se vám brzy ozve.

Dotaz na produkt